You gotta love being you

Nu ligger jag i sängen igen, åkte hemifrån halv tolv imorse och kom hem nu vid 23. Åkte med Bea till Fyris park barnloppis och sen tog vi en fika på gränby, supertrevligt! Det va otroligt mycket folk på loppisen, trodde jag verkligen inte att det skulle vara! Och gränby ska vi inte ens prata om, märks att det är dåligt väder ute minst sagt!

Sen hämtade Johan upp mig så åkte vi till Tobbe och Camilla och blev kvar i deras underbara fåtölj resten av kvällen, känns dock som en vanlig hemmakväll i soffan när vi är där nuför tiden.

Imorgon åker vi ut till Östhammar, mamma ska visa mig hur man syr ihop mormorsfilten!

Här är förövrigt fynden jag gjorde på loppisen, en amningskudde, diverse kläder bl.a. En adidas dress och en fix fleece overall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0