3 veckor

Igår vart lillan 3 veckor! Mammas och pappas stora tjej! Hon är otroligt stark i nacke. Och med risken att skryta så vände hon sig från rygg till mage häromdagen! :o förmodligen en slump dock men ändå roligt!

Hon är ganska duktig, sover i egen säng och vaknar och vill ha mat med 2-4 timmars mellanrum.. Ibland har vi dock bakslag när min sömn blir lite halvdålig, men än sålänge står jag ut ändå, hon är värd allt och mer därtill!

Johan är fortfarande hemma, han blir hemma till den 28e, så på måndag ska vi åka och skriva på pappa papprena! :) ska även få tummen ur arslet och ringa pastors expeditionen och boka dop datum! :)

Just nu sitter vi och kollar ikapp Once upon a time, promenaden uteblir nog idag, snöar alldeles för mycket! :p

Mysigt att ligga i bärsjalen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0