Mammas lilla hjärta

Idag var tant Paulina på besök, eftersom hon bor på Malta så träffas vi inte så ofta.. Men det var trevligt!

Var även på första besöket på BVC idag, hon väger nu 3360 gram, så hon har gått upp 300g, mammas stora tjej. Hon hade även växt 0,5 cm och huvudet hade växt 3cm i omfång eftersom hon blev tagen med sugklocka. Nästa möte blir på onsdag nästa vecka.

Vi var även till Johans jobb och hälsade på, fick fina presenter! Mitt jobb får vänta ett tag då jag inte vill att hon ska riskera att smitta med RS-viruset.

Men nu ska vi titta på filmen Miracle. Ha en bra kväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0