Mammas stora tjej

Trött! Slitig natt och fullspäckad dag.. Var på BVC idag. Nu vägde lillan 3820g och var 53.5cm lång! Mammas stora tjej, kommer gå över 4000 strecket nästa gång :)

Sen var vi till Elwiras mormor och morfar också och fick lite mat. Efter kom Oscar, Moa och Nam Elwiras morbror och kusin..

Mina föräldrar har en hund (ni som läst ett tag vet det) som heter Alice som alltid har älskat att vara hos mig och Johan så hon är lite sotis just nu.. Så hon hoppa upp och landade på Elwira första gången, andra gången landa hon på min mage och satte sig där..
(bortse från min dubbelhaka och feta lår.. Och allt annat fett)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0