Ajaj

Ojoj, ajaj! Hur mår ni? Här är vi trötta och förkylda men glada och lyckliga ändå! Kände nämligen igår att jag mådde lite halvdåligt, och ont i ena bröstet. Tog tempen som visade på 38,9. Nej, feber och eftersom bröstet inte fungerar så förmodligen mjölkstockning! :/ men lyckades lösa knutarna i bröstet och mjölken rann på! Svetten rann som bara den inatt, vaknade och tempen låg på 37,6.. Fortfarande lite högre än normalt men mådde bättre så trodde det var över, men nej då, nu på kvällen är jag uppe på 38,5.. Men Inge ont i brösten och mjölken funkar, så hej förkylning, du är INTE välkommen! Johan är också lite snuvig och halvdålig, men förhoppningsvis klarar sig Elwira!

Igår var min pappa, farmor och farfar och lillebröder här.. Alla tyckte snuttan va så söt!

Imorgon kommer Elwiras farmor hit och kollar hockey, första matchen börjar 14 och den andra 18.. Jippi!

Hoppas Elwiras mormor och morfar kommer hem från stugan på söndag och är friska, så hon får mysa med de!

Men nu ska jag passa på att sova..godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0