Första dagen ensamma

Idag är första dagen jag och lillan är ensamma! Johan jobbar idag (dock är han hemma hela nästa vecka också).
Hade varit skönt med en promenad, men lillan ska helst inte vara ute när det är under -10 än så vi får hålla oss inne! Just nu ligger hon och sover medans jag tittar på nya serien Nashville.

Igår firade vi Elwiras gudmor Camilla, som bjöd på smörgåstårta. Hade pumpat ur i flaska innan vid 15.30. Vi kom hem 23.30, hade alltså inte ammat på 8 timmar, och jävlar vad ont det gjorde i brösten, räckte med att jag sträckte upp armarna så sprutade mjölken sen, haha!

Vi frågade iaf Camilla och Tobias igår om de ville vara gudföräldrar, och det ville de som tur var! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0