So let's set the world on fire

Hej, hur mår du? Jag mår väl sådär kan man säga. Är helt slut då jag bara fick 2 timmars sömn inatt (förbereder mig för december) såfort jag skulle vända mig om så vaknade jag av att det gjorde ont. Men nu ligger jag skönt för första gången på 24 timmar i soffan och ska alldeles strax titta på Snowwhite and the huntsmen.

Helgen har varit fullspäckad med lugna med roliga saker. I fredags var Tobias, Camilla och lille jack hos oss och käkade kräftor och min hemmagjorda paj som however var supermumsig.
Och i lördags var Johans mormor och morfar här på fika.

Var hos lilla Ewelina idag också och fixade iordning mina ögonfransar också så att jag kan känna mig vacker även fast jag har ont och går hemma..



Kommentarer
Johanna

Jag lider verkligen med dig! Jag kunde inte ligga, sova eller något vissa stunder. Oftast när jag skulle sätta mig ner satte jag mig med en dunst för det gjorde så jäkla ont att sätta sig och då var det bäst att bara göra det fort och ta smällen efteråt. Men men.. haha det finns tyvärr en orsak till att vi kommer vänta med nr 2 för vet ej om jag pallar gå igenom samma sak igen. I varje fall inte om jag måste kämpa för kejsarsnitt en andra gång vilket jag kommer (om jag måste).

2012-09-02 @ 20:11:59
URL: http://passionforpoison.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0