Natta kudden

Nu ska jag gå och slänga mig i sängs. Jag och mina fogar (råka snubbla i duschen så vred till så det värker nåt otroligt).. Kalaset var trevligt, vi firade även Johans plast syrra som fyllt 20.

Glömde berätta en rolig sak läkaren sa häromdagen!
Läkaren: Men du vet väl varför du har ont öht?
Jag: (fattade ingenting) jo, det är väl för att jag va gymnast som barn?!
Läkaren: Jo, men framförallt för att Eva åt av äpplet och då straffade Gud henne genom att ge kvinnor smärtsamma graviditeter/ förlossningar.

Haha, jag tyckte det va kul iaf..

Här är tårtan vi åt idag + massa kakor och bullar! Mums!



Kommentarer
Johanna

Jag fick höra varje vecka "det brukar gå över.." men haha. Det tog inte slut före efter förlossningen. Inte för att skrämmas. Men man lär sig leva med det onda. hur illa det än låter. Det går slut så där mot slutet i sista trimestesen o magen växer massor!! Min var typ platt till vecka 25 och så växte den lite till 35. Men 35+ EXPLODERADE den haha :D

2012-09-28 @ 11:29:54
URL: http://passionforpoison.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0