Mysdag

Igår var vi som sagt i Stockholm. Det var riktigt mysigt! När vi kom dit så checkade vi in på hotellet Nordic sea hotel. Vi tog sen tunnelbanan till Östermalm till Tittut kliniken för att kika in hos vår lilla bebbe. Det var en riktigt häftig upplevelse! Man såg verkligen allt. Vi fick bekräftat att det var en liten tös, hon bresa ordentligt på benen för oss. Långt hår och långa ögonfransar hade hon också, det va lite coolt att se! Hon vägde 1275g och va låg med antingen en fot eller en hand i ansiktet under hela undersökningen..

Efter ultraljudet gick vi på stan en stund, i min takt (vilket inte är speciellt snabbt). Hittade diverse grejer som det kommer upp bilder på imorgon!

Vi hade bokat tid på Stockholm ice bar så vi var in där och det va häftigt! Kallt dock, fick mig att inse att jag inte längtar till i vinter! Burr.

Vi käkade middag på ett ställe som hette The Laughing Duck. Godaste pasta med oxfilé och champinjonsås!
Kvällen avslutades ganska tidigt i loungebaren med en god virgin strawberry daiquiri.
Imorse va det en mindre god hotellfrukost ( och jag som älskar hotellfrukostar annars) men sen va vi så nyfikna att vi åkte hem för att titta på bilderna!
Resten av dagen har spenderats först hos Johans mamma och sen pappa och nu ligger bi båda och halvsover..

Här är våran snutta och en bild på mig och min kärlek på isbaren <3



Kommentarer
Amarisa

Åh, trodde ni bara skulle vara där för UL! Säg till nästa gång ni ska till Stockholm igen så ska ni få lite restaurangtips :)

2012-10-01 @ 01:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0