I don't wanna close my eyes

Usch, nära till gråt just nu för att jag har så ont och inget hjälper. Men det är vad jag tar när man vart dumdristig! Var och storhandlade på gränby idag och så köpte vi även en ny kompis på net on net.. Och eftersom att kryckorna är så krångliga att ha med sig överallt så jag struntade i de och tänkte att de inte kan va så farligt.. Men aja, lätt att vara eftersmart.

Igår köpte vi med oss sushi och åkte hem till Tobias och Camilla och käkade. När vi kom så vart söt Jack så glad och sen kröp han upp hos Johan och tulade, då va längtan efter lillan i magen stor!

Men nu blir det Dark shadows med Johnny Depp och mys i soffan. Ha en trevlig kväll!


Här är våran nya kompis som gör bl.a. Iste, kaffe och varm choklad, yum!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0