I dreamed of a white Christmas and it seems I got it too

Äntligen funkar blogg.se appen. Har inte funkat på flera dagar.. Kan juh kanske uppdatera att ingen bebis här än, har märkt att så fort man inte svarar i telefonen direkt, skriver i bloggen eller liknande så tror alla att jag är på BB..

Helgen har varit ganska lugn, försöker att inte göra så mycket nu innan förlossningen då man aldrig vet hur det börjar. I lördags var vi på 5 års kalas till min fina systerson! :) och igår var vi ute i Vallskog på dagen och avslutade kvällen med pizza hos mina föräldrar.

Igår var det den 9:e, det datumet Johan trodde att lillan skulle komma, tyvärr hade han dock fel. Platsvärmor Maria har sagt idag på nobelmiddagen men än så länge ingenting..
Har drömt samma dröm nu i flera dagar, att förlossningen ska starta och att jag har lillan på bröstet. Känns dock som om den drömmen inte kommer slå in på ett tag!

På torsdag så ska jag på luciatåg på jobbet men får väl se om jag kan gå på det.

Alice testade lillans virkade converse som mamma gjort



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0