First Noël

Känner att jag måste skriva här ganska ofta nu så att jag slipper 48 sms och samtal om jag ligger inne.. ;)

Lucia tåget var så fint, och jag var så stolt över alla mina små pluttar som blivit så stora! Fick 2 superfina julgransdekorationer av barnen och föräldrarna även fast jag inte jobbar just nu, så det va lite roligt! :)

Handlade på gränby gjorde vi också, köpte den sista julklappen till finaste Jack! Och tro det eller ej men det va inte så mycket folk på gränby ändå..

Nu ligger min karl här bredvid mig och snarkar och jag tänker göra detsamma (ja, tydligen så snarkar jag högre än honom just nu). Nu är det snart bara en dag kvar! Känns som om bebisen vill stanna inne tills sommaren kommer :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0