2012.12.15 00:24

Ja, klockan är nu 00.24 den 15e december och har det kommit nån bebis än? NEJ! Jag är på vippen att börja gråta varje gång jag kommer på det! Jag bara gnäller hela tiden!!

Nu har en tjej till från föräldrakursen fått barn så det är jag och en tjej till som är kvar... Känns som att Gud glömt att jag också ska föda barn och låter alla andra få innan..

Annars har kvällen vart mysig! Vart hos våra kära vänner Tobbe och Camilla och käkat sushi, busat med Jacken och spelat Buzz.. Så ligger nu med tårar i ögonen och längtar efter att få ont...

Men ska väl sova nu då!



Kommentarer
Jenny

Prova färdknäppen eller om någon kan pilla lite på livmoderhals tappen följt av en promenad så ska du se att det sätter igång.

Var själv inne på bb på koll 11/12 och blev då undersökt på sen startade allt natten till 12/12.

2012-12-15 @ 10:42:04
URL: http://ijustloveit.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0