What doesn't kill you makes you stronger

Förlåt för att jag inte skrivit nånting men har inte mått sådär superbra! I måndags va vi på IKEA som sagt och det va superkul! Nu har vi barnrummet så gott som klart bara tapeten kvar och det vågar vi inte göra förrän om en månad då det är 3D UL.

Är hemma från jobbet idag. Har sån foglossning så jag inte vet vad jag ska ta mig till! Kan inte sitta, stå, gå eller ligga skönt. Så har fått en läkartid i eftermiddag så hoppas jag på att han kan hjälpa mig! Så håll tummarna så berättar jag sen hur det gick.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0