Fredag

Hej. Fredag idag! Hoppas duhar fredags känsla! För det har inte jag.. Ligger i badet i hopp om att jag inte ska ha lika ont.. Får väl se ligger Inge vidare i badet..

Ikväll kommer Tobias och Camilla på kräftmys! Så har gjort paj deg som står i kylen och väntar på att Johan ska komma med grädde så småningom..

Såg en ruskigt bra film som jag kan rekommendera what to expect when your'e expecting känslig som jag är nu i månad 6 så satt jag med tårar i ögonen genom halva filmen och skratta genom andra halvan.

Nej, ska försöka njuta av mitt bad nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0