Falling from the cloud

Hej du! Förlåt för att jag inte uppdaterat idag men har bara inte haft nån lust. Har vart lite nedstämd hela dagen.

Kvällen har spenderats på kvantum, sen slängde vi i oss lite sushi för att åka över till vännerna Tobbe och Camilla (och självklart lille Jack). Där babblade vi på som vanligt och 3 timmar senare satte vi oss i bilen. Nu ligger vi här i sängen sociala som vi är med varsin telefon i handen ( Johan på Facebook och jag skriver det här) och är helt slut.

Onsdag idag vilket betyder 2 dagar kvar till helg.

Nej nu ska jag få lite sömn för att orka upp imorgon.

Sov gott kära du så hörs vi imorgon!



Kommentarer
Mikaela

Jag vet. Jättesvårt att bestämma sig! Men tror att jag har bestämt mig nu. Vadå, hur kan du få rabatt där? :o det är juh aldrig fel med rabatter :p

2012-08-23 @ 08:44:20
URL: http://minangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0