Du är min maaan och jag vet du gör så gott du kan

Ligger hemma i soffan med en ganska bakfull sambo, har legat här hela dagen med en vetekudde runt nacken.

Är inne på film nummer 3 nu

The avengers
Whats your number och nu
Mission impossible 4

Låtvalet till min rubrik idag är att jag låg här i soffan och hörde musik helt plötsligt så tänkte att det är nån fest någonstans. Men började lyssna på musiken och tyckte det va en konstig låt för en fest. Dröjde inte lång tid innan jag insåg att det var från Vaksala torg och Benny Anderssons orkester. Ville lyssna och se om Du är min man kommer tills min karl höjde ljudet på filmen.

Ha en trevlig fortsatt kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0