Don't wanna be all by myself

Nyss hemkommen från jobbet. Ganska skönt att variera mellan att jobba tidiga dagar och att jobba sena. Det enda som känns konstigt är att höra de tissla och tassla i rummet bredvid om saker jag brukade vara med och planera om medans jag nu får sitta i andra rummet.

Jag har insett att jag nog är en rätt negativ människa då jag så fort någon börjar viska tror att det handlar om mig.

Men slut med tråkigheter nu. Ett av barnen kom fram och kramade min mage och då bubblade de starkaste moderakänslorna upp, längtar efter att min lilla flicka ska ploppa ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0