Boy, you got my heart keep running away

Ensam hemma, vilket som vanligt betyder film. Hittade dock ingen superspännande så fick bli The nutcracker. Måste ändå säga att den är ganska bra.

Beställde idag lite grejer från Lekmer. Tack Madde! Bla vart det Gungelefanten. Kommer bli så bra inne i barnrummet när jag vågar inreda där inne på riktigt :)
Min mor påstår att det kommer bli svårt att hitta doppresent till min ängel då jag köper allt redan nu men skyller på att jag vill ha ett ordentligt och fint barnrum. Så nu längtar jag tills beställningen kommer.

Imorgon blir det förhoppningsvis gungstols målning. Ska måla sista lagret och sen måla med lite silver (lägger upp bilder senare). Men vi får se hur Johan mår då han är ute med jobbet idag, så risken är väl att han inte är så pigg.

Nej, nu ska jag knapra på mina lättsaltade lantchips och titta på filmen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0