Att älskas utav dig är det vackraste för mig

Hej min vän! Idag har inte varit någon bra dag. Vaknade imorse av att jag satte mig upp i sängen med en smärta i ryggen som jag inte vet hur jag ska förklara. Och efter det har jag haft sån smärta i fogarna så usch!Sen känns det även som att jag har kramp i magen konstant men det är säkert bara växtvärk. Nej, den här dagen kan gärna få vara slut nu. (Slutgnällt)

Målade klart gungstolen idag iaf, så nu är det bara silver detaljerna som är kvar. Så på tisdag kör Johan hem den medan jag jobbar.
Bilder på hur den såg ut och hur den blev kommer upp när den är klar så i nästa vecka någon gång.

Imorgon blir det IKEA för att shoppa grejer till lillans rum. Sen senare i veckan borde grejerna från Lekmer komma.

På tisdag är det exakt en månad kvar tills 3D Ultraljudet och både jag och Johan längtar så ända in i norden.

Nu blir det duschen, sen sängen för imorgon kommer första barnet 6.30 (klagar dock inte då jag slutar 13.30)


Kommentarer
Johanna

Autch jag minns hur ont jag hade. Jag började få ont i januari då när illamåendet avtagit. Usch usch usch! Men jag hade ju typ en graviditet from hell! ;-)

Men var noga om att be om hjälp. Många brukar få gå på akupunktur eller massage om man har ont. Man ska ej lida! Jag kunde typ inte ens gå i trappor mot slutet och önskar så här i efterhand att man bett om hjälp TIDIGT!!!

2012-08-28 @ 12:25:55
URL: http://passionforpoison.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0