110502

ojoj, nu va det länge sen jag skrev sist! Men nu sitter jag ändå här med iphonen så tänkte lägga över lite bilder så ni får se lite iaf ;p

Annars är det som vanligt! Jag och johan har varit och köpt nya resväskor idag, vi ska juh trots allt åka utomlands snart, när säger jag dock inte! ;)


Eckeröbåten på påskdagen, Alven fick örhängen ist för godis ;)

Bästaste Theo

Syrran klipper Johan

Gjorde systers naglar!

Efter åt vi pommes frites :)

Jag och barnen solade :)

Min nya resväska

Nya bikinin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0