Från död till blond

Usch, idag har verkligen varit en jobbig bakis dag. Jag kan ärligt säga att det är det bästa med att inte vara den partyprinsessa jag var förut längre.

Men har fått en ny hårfärg, så nu är jag ÄNTLIGEN blond igen! :D Lägger upp bild imorgon då jag försökte ta kort nyss men det va alldeles för mörkt. Men är riktigt nöjd, tack kära syster!

Gårdagen förövrigt var sjuukt roligt! Tack Annica och johans kompisar för en rolig kväll! :)

Men nu ska jag titta klart på Solsidan som resten av Sveriges befolkning och sen ska jag faktiskt sova, vi behöver det vi båda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0