110331

Inte alls krångligt.. inte många som lyckas spärra sin internetkod till banken en vanlig torsdagskväll som denna.. ^^ Men men, får en ny kod i början av veckan.. hehe, sånt som händer ibland!

Annars är det inte så mkt som hänt, sitter och tittar på Sveriges värsta bilförare, har precis pratat i telefonen med en väldigt trevlig dam på nordeas kundtjänst ^^

Imorgon är det fredag, vi åker till Thuns efter jobbet, och sen blir det bara mys! Jobbar lördag 9.30-18.30, roligt men jobbigt! Efter blir det inflyttnignsfest/födelsedagsfirande på kvällen :)

Men nu ska jag snart duscha och sen hugga av mitt huvud så jag slipper hosta sönder mej inatt ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0