110319

Ja vet sucky uppdatering. Men så blir det ibland. Ligger hemma i sängen, frida, jonas och theo har precis varit här. Fick reda på igår att jag va ledig idag pga bandyfinalen. Tråkigt men skönt på samma gång. Ska dit nästa vecka iaf :)

Men annars så pratade jag och frida om en sak som hade varit sjukt roligt som jag tyvärr inte kan berätta något om. Men hade verkligen varit en dröm som blir sann. Får se hur det blir för då kommer ni definitvt få veta!

Ska ut ikväll också hör och häpna! Ska fira kaisu lite, men ska dit med Annica. Ska till saluhallen, så kom dit så ses vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0