110312

Sitter och myser framför Melodifestivalen ute i Vallskog. Jättemysigt. Har varit en jättebra dag överhuvudtaget. Började med frukost på Scandic. Skulle egentligen blivit Gillet men deras frukost slutade så tidigt så fick bli scandic ist. Men de va gott det med, våfflor, mackor, fil, juice.. mumsfillibabba!

Efter det blev det till att åka till Enköping på överraskningsfest för kära Ewa-Lena! Hon hade inte en aning så vi hoppade upp och sjöng ja må du leva när hon öppnade dörren. Blev jättegod smörgåstårta som Britt hade gjort, fick träffa några släktingar som det var ett tag sen man träffade.. Fick även träffa Johnny, min mormors bror som har jobbat som trollkarl/clown sålänge jag har funnits, så han har alltid varit med på kalas och diverse saker när man gick i skolan. Har dock inte träffat honom sen jag var kanske 10-12 typ så nu mitt i uppträdandet så utbrister han - det är juh ni två juh! och pekar på mej och calle. Så det var lite roligt :)
Lägger upp bilder imorgon, de ligger på johans iphone.

För övrigt så ska jag skaffa nya glasögon. Men ville höra om era åsikter innan, så har faktiskt tagit kort och mejlat när jag var på smart eyes! :)




Vad tycks? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0