110308

Usch, har varit ännu en sjuk dag, hatar verkligen att vara sjuk. Tänk på den tiden när man älskade att vara sjuk, när man då fick vara hemma från skolan och titta på tv hela dagarna.. Nu för tiden blir jag bara rastlös och vill tillbaka till jobbet. Tycker faktiskt om mesta delar av mitt liv nuför tiden, det enda som fattas är en egen lägenhet till mej och johan..

Annars idag har det inte hänt så mkt idag, har kollat på serier bla min älskade pretty little liars.. Alltså jag är helt kär i den serien! När den kommer till Sverige så måste ni kolla på den! Men mår iaf mycket bättre idag, hade feber imorse men den har gått ner nu och jag har inte alls lika ont i halsen, så det är skönt!

Fick höra idag också att några kollegor på dagiset läser min blogg, så hej på er! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0