110307

Hej. Har varit hemma idag, mår inge vidare så ringde jobbet imorse och sa att jag är hemma sjuk. Har nå otroligt ont i halsen och snoret bara rinner.. Mår fortf inte helt ok men ska försöka mej på att jobba imorgon, kan bara inte vara hemma nu! Hade tänkt blogga tidigare idag, men både vårat internet och tvn har varit nerstängd hela dagen (så valde typ världens sämsta dag att vara sjuk på) så har inte kunnat. Har ist valt att titta på Love and other drugs, som var jättebra! :)

Köpte juh nya produkter i lördags också, och nu har jag juh hunnit använda de iaf i två dagar och än så länge så känns det jättebra, jag känner mej ren när jag använder de :)
Har tagit ledigt från jobbet på lördag, känns jättetråkigt då det är otroligt roligt att åka dit på lördagsmorgnarna och jobba men blir en liten paus men sen är jag igång veckan efter det hoppas jag! :D

Nej, nu ska jag nog sätta på mej några slags kläder så jag ser någorlunda anständig ut när johan kommer hem!

Och om ni vill veta hur det går med flyttplanerna så står det typ stilla.. Känns som jag inte har något annat på hjärnan just nu än att jag bara vill flytta hemifrån, ihop med min johan och vi står i flera köer på en lägenhet men det går typ inte.. :( Så blir lite ledsen men finns egentligen inget jag kan göra åt saken! Så håll tummarna för att det blir någon ledig lägenhet åt oss!


Här är produkterna jag har köpt, känner mej jättenöjd så kanske blir till att utöka och köpa resten av produkterna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0