Utlandet

Juste, har glömt berätta.. Att typ som julklapp/present eller vad man nu ska kalla det så får vi en utlandsresa av mamma och peter, som en riktigt stor familjesemester med alla +partners :) Ska bli så roligt och otroligt mysigt måste jag säga.. Dock mår jag lite dåligt av att jag gått upp ganska mkt i vikt på sistone så nu får det bli ordning på det, kan inte ligga på stranden och se ut som en strandad val^^ Så jag, mamma, peter och vet inte om johan hänger på ska nu börja på LCHF dieten, eller mamma och peter har redan börjat, men jag ska också haka på då jag tycker att den verkar väldigt vettig och verkar fungera.. Katrin Zytomierska har tydligen använt den här metoden och gått ner 31 kilo :o

Så det får bli mitt nya mål nu ;)


Kommentarer
frida

de låter som en toppen idé. jag har kopplat in telen i datan men behöver lite hjälp med kontot;) haha vi ska också börja nu...vet inte riktigt med vad men fettet ska bort!! :D

2011-01-09 @ 11:03:54
URL: http://inallitsglory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0