sorry, a million times sorry

Förlåt för att jag inte gjorde "dagens lista" igår.. Men blev lite påverkad, så var bra trött när jag kom hem, och då prioriterade jag faktiskt att mysa med min pojkvän framför att sätta mig med datorn. Men jag ska göra den alldeles strax så gör jag dagens lite senare idag..

Ska åka härifrån 13.47 för att möta upp kaisu och åka till fyrishov.. ;) hihi!
Men gårdagen var skitrolig måste jag säga! Hade inte träffat några av de sedan studenten, så man hade lite att ta igen :) Men va iaf som mest nöjd när jag fick komma hem till min egen johan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0