Så!

Så! Nu är jag hemma.. Min älskade skjutsade hem mej.. Inte helt pjåkigt, blir juh nästan lite bortskämd (A) Nu sitter jag här och tittar på sjunde himlen. Apropå tv var det nån som såg bibliotekstjuven igår? Ni vet miniserien med Gustav Skarsgård, serien är verklighetesbaserad och utspelade sej i verkligheten här i Uppsala faktiskt, på Carolina Rediviva.. Jag och Johan tyckte båda att den var helt okej, lite förvirrande men bra, så nästa avsnitt blir på onsdag nästa vecka :p

Nu ska jag förbereda mej för mitt möte senare idag, som INTE är gynekologen eller nåt sånt *host*host*..


Kommentarer
frida

haha okej då!! TAGGA TILL LÖRDAGEN! ;)

2011-01-13 @ 22:12:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0