Poledancing

hahaha, som ni kanske förstod så är jag hemma nu. Har nå otroligt ont på insidan av låren och i armarna, så blir nog super roligt att gå upp ur sängen imorgon, jippie! ^^

Men Roligt var det, så in i helvete! Och sjuukt bra träning.. Så är det någon som får chansen att prova på, så gör det!


Kaisu innan, vad fan har vi gett oss in på..


Jag innan, haha, vi funderade allvarligt på att gå och bada ist..


Lokalen


Min lilla porrkaisu ;)

Jag vet att jag ser ut som en flodhäst eller whatever, ni får tycka vad ni vill.. Roligt var det iaf!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0