I'm bad

Jag vet, dålig uppdatering igår och idag, men jobbade på fyrisvallens förskola igår och idag, ska även tillbaka imorgon och jobba 8-14. Känns otroligt skönt att göra något faktiskt. Sen har jag även lite andra grejer på gång också, vilket känns bra, vi får bara hoppas på det bästa! För isf blir de närmaste planerna på att flytta hemifrån :) Men vi får se som dagt.

Nu sitter jag och tittar på när johan cyklar, han får titta på the pacific sålänge, så får jag sitta med datorn :)

Idag är det 16 dagar kvar till våran 1 års dag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0