Godnatt

Så, nu är vi hemma från bion, måste säga att jag inte alls gillade den från början men den växte i längden, i slutet grät jag som en liten flicka dock, någon annan som sett den som grät i slutet? :)

Dock har jag ätit några bitar mörk choklad och ätit några kex med ost (ja, jag vet, jag har syndat) så det känns ganska rejält i magen att jag fått i mej ltie för mkt kolhydrater än vad jag har vant mej vid.. Dock finns det folk som jag trodde brydde sej om mej, som inte tror att det funkar, och det sitter de bredvid mej och säger, även fast jag faktiskt har stöttat de.. Känns lite jobbigt faktiskt, de kan väl iaf låtsas bry sej om mej, även fast de inte gör det eller? Är det fel av mej kanske?

Men nu ska jag lägga mej i sängen med min älskling, efter en tuff dag.. Det förtjänar vi båda tycker jag faktiskt! Godnatt!


Kommentarer
Frida

<3

2011-01-18 @ 23:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0