Godmorgon

Godmorgon Godmorgon! Eller aa, ni kanske precis har vaknat men själv så har jag varit vaken sen ca 06.30.. Sitter nu och tittar på Tomtetass med Theo, eller aa, jag tittar och Theo springer runt och gör allt annat.. :p

Riktigt trött idag, men det lär juh gå över när jag får göra mej iordning sen, det lär jag juh dock inte få göra förrän Theo har åkt hem.

12.00 LUNCH undra vad bara? men kommer väl på nåt
ca 14.00 Theo åker hem och jag ska göra mej iordning
16.15 Johan kommer och hämtar mej
18.00 Middag hos Arne och Ingmarie (johans mormor och morfar)
20.20 Vi åker ner på stan
21.00 BIO! Äntligen ska vi också få se Narnia :)
Sen ska vi bara hem och sova tror jag, är nog inte ensam om att vara trött..

Nej, nu ska vi läsa Bamse :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0