Gårdagens - Det här åt jag idag.

Åt inte så mycket faktiskt men kan juh berätta vad det var jag åt.

På morgonen började jag med 2 mackor med ost i micron och oboy. Sen åt jag dock ingenting förrän jag kom till Annica. Där blev det tacos, jag åt 1 med bröd och sen 1 utan bröd och sen lite nachos.

Till efterrätt sen så åt vi först Gino (blåbär, hallon, vit och mörk choklad som man ställer in i ugnen så att det smälter. Men det var inte den enda efterrätt vi åt, åt även kladdkaka och glass med smält choklad. Det var riktigt mumsigt! Sen blev det självklart vin till det också. :)

Men sen åt jag faktiskt inget mer, eller jo, en godis när jag kom hem sen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0