Dizzie..

ojoj, vilken kväll! Ja, vaknade imorse av att jag låg skavfötters med johan, men sen la jag mej bredvid hnm och myste.. min lilla plutt! :)

Sen har vi bara chillat, tittade på Easy A idag också, riktigt bra film faktiskt! Kan verkligen rekommendera den! Med bla sonen från Cougar town (vet inte vad han heter?) och sen Penn Badgley är med också :)

Sen åkte vi hem till mej för middag, frida lange och theo kom också.. Dock blev jag lite yr där mitt i allt och råkade svimma, som tur var så var johan precis bredvid, så han hann fånga mej, vad hade annars hänt?.. hmm..

Men nu sitter jag här, i bh, strumpor, trosor och mitt nya armband som jag fått av kära moster i julklapp, ett rosa humanity armband och tittar på en prinsessas dagbok, med min egen prins bredvid mej, ska väl sova snart.. Sov inte så mkt inatt och är en ny dag imorgon också!

Ni missade väl inte solsidan hoppas jag?! Visst var det bra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0