Dagens - Vad är kärlek

Okej, var är kärlek EGENTLIGEN. Jag skulle säga att kärlek är när två människor verkligen Älskar varandra på det sättet då de litar på varandra till 100% att de tekniskt sätt låter de göra vad som helst utan att ha några förutfattade meningar och inte fråga någonting.

Kärlek är när de alltid finns där och känner på sej att ens partner mår dåligt utan att behöva fråga. Eller att veta när personen är glad.

Kärlek är när man inte ens behöver fråga partnern om de kan ställa upp, utan de är där no matter what, vad som än sägs.

Men jag är inte så säker egentligen på vad kärlek är. Jag vill tro att det är det jag och Johan har ihop, men man vet inte.

Men kärlek kan även innebära kärlek till ett barn eller en släkting eller någon man känner att man aldrig skulle kunna leva utan, när man alltid förlåter vad som än händer. Man kan säga så mycket olika saker om kärlek.


Kärlek är helt enkelt när man blir lycklig av att vara med den man är och kommer över alla småtjafs man har. Punkt slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0