Dagens - Min dag

Min dag. Den har varit väldigt lugn. I en stor sammanfattning bara mys med min Johan. Dagen började med att jag vaknade runt 9.00, gick på toa som alla andra och satte sen på tvn, Gilmore girls som vanligt! Johan vaknade sen strax efter, så vi låg och myste som vanligt. Frukosten sen bestod av toast och juice, mumma! Sen gick vi bara in på rummet, och har myst, kolalde på lite tv repriser, johan cyklade.

Sen var det middag, köttfärslimpa, med kokta grönsaker, potatis och skysås.. Super gott! :) Efter middagen åkte vi hem till Johans pappa för att titta på Solsidan där med de och träffa Alven Palven. Fick tillomed massage (A)

Så det var min dag, vet inte riktigt vad mer jag ska säga, har inte hänt så överdrivet mycket med tanke på att söndag oftast är slödag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0