Dag 3 - Mina föräldrar

Okej, mina föräldrar då.

Min mamma heter Pernilla. Hon är 40+, liten, brunhårig och jobbar som inköpare. Hon är gift med Peter, min låtsaspappa. De hade faktiskt sin 2 åriga bröllopsdag igår, de åkte iväg till Kanarieöarna och gifte sig i smyg. Vi har haft en lite knepig relation innan, typ som en tonårsdotter och mamma har, det är tjafs och tjat som alla andra helt enkelt. Dock har det blivit bättre nu när jag själv har mognat och blivit mer vuxen. Hon är världens bästa mamma som stöttar mig iallafall det mesta jag gör. Vilket känns otroligt bra!

Min pappa heter Michael. Han är även han+, stor, skallig och jobbar på arlanda. Han är nyskild och bor i Bålsta, där jag växte upp. Han är pappa till min halvbror, som även han bor i Bålsta. Vi har inte sådär supermycket kontakt. Hände lite grejer när jag var yngre. Det var jobbigt för några år sedan, men nu för tiden har jag blivit så pass gammal och mogen att jag har bestämt att han får göra hur han vill.

Så, det var lite om mina föräldrar. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om de. De är mina föräldrar helt enkelt.


Det första kortet är taget på min mosters bröllop
2006. Det andra kortet är taget för lite mer än ett år sedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0