Dag 2 - Min första kärlek

Hmm, min första kärlek. Kommer jag nog inte ens ihåg, som liten så var jag väldigt pussglad, och pussade på alla som var nära, spelade ingen roll om det var tjejer eller killar^^

Men om vi ska ta min första kärlek som jag kommer ihåg så skulle det nog vara Viktor. Vi gick i skolan tillsammans från typ lekis fram till 9an och vi var kanske "ihop" fram och tillbaka mellan lekis och 6an. Han var nog min första kärlek skulle jag säga. Visst sen var man juh "ihop" med en massa killar när man var liten också, och helst alla på samma gång.. Men det funkade juh det med eftersom jag är ganska normal nu iaf.
Kommer ihåg en gång när jag var liten och ihop med Viktor.  Jag kanske gick i 2an eller 3an, det var skoldisco och jag satt i "dansrummet" när jag ser Viktor komma fram till mig, jag blir superglad då jag tror att han kommer komma fram och fråga om jag vill dansa, men när han kommer fram så gör han slut med mig eftersom han ville vara "ihop" med någon annan. Jag blir jätteledsen, får reda på att han har blivit "ihop" med 2 tjejer på samma gång istället. Sen kommer jag inte ihåg något mer, dock har jag fått reda på av mamma att jag sen hade åkt hem, jätteledsen. Viktors mamma hade då ringt senare på kvällen och frågat hur det var med mig och att Viktor tydligen var jätteledsen för att han hade gjort mig ledsen.

Sen går juh självklart första kärleken alltid att betyda mycket även fast det inte var min sista kärlek. Men det var min första kärlek iaf.

Har tyvärr ingen bild nu, men kan lägga upp det senare, typ imorgon när jag orkat ta mig ner och hämtat upp alla gamla bilder..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0