Dag 1 - Presentera mig själv

Okej, Dag 1 - Presentera mig själv. Ja, får se vad jag kan säga om mig själv då.

Jag är en tjej som är 20 år gammal, jag bor fortfarande hemma, är delvis arbetslös men jobbar ibland på olika förskolor i Uppsala. Jag bara TÄNKER flytta hemifrån i vår med min pojkvän, Johan. Jag har en ganska stor familj, om man räknar med alla styvsyskon och så vidare, vilket jag faktiskt gör, vilket betyder att jag har 1 storebror, 1 lillasyster, 2 lillebröder, en låtsaspappa, en mamma och en pappa och världens bästa systerson, min lilla Theo! Jag är utbildad hud och spa terapeut men hittar inget jobb inom mitt yrke så jag söker lite möjliga jobb. Anledningen till varför jag utbildade mig till hudteapeut är för att jag älskar att ta hand om människor och känna att de känner sig fina. Sen att bara sitta i ett rum, ta hand om nån och bara känna doften av olika rengöringar, sprayer och krämer. Sen älskar jag juh också självklart att personligen sitta med en ansiktsmask på ;)

Jag är väldigt svartsjuk av mig, även avundsjuk om man inte räknar det som samma sak. Jag tål inte när folk ska rätta mig för jag tycker oftast att jag alltid har rätt. Jag är egentligen äkta blond men efter en massa olika färger genom åren, så är jag inte helt säker på min hårfärg, så är nu färgad blondin, som jag trivs otroligt bra med. Jag har glasögon, och ganska dålig syn om jag får säga det själv, nämligen +5.0 om det säger er något, som liten kunde jag inte ens rita inom linjerna på en teckning och blev ledsen när mamma gick iväg några meter eftersom jag då inte såg henne. Vad mer, jo jag har aldrig velat skaffa barn, min moster var min idol då hon inte heller ville ha några barn, så blev ganska arg när hon blev gravid, gick dock över och kan nu stolt säga att jag faktiskt vill ha barn om inte en alltför lång framtid.

Det var väl det skulle jag säga, finns inte så mkt mer att säga. Ni kommer juh få reda på mer när vi ska gå igenom de andra dagarna.. ;)



Så, Godnatt på er, så hörs vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0