Cravings

Hej! Hur många är pigga idag då? Jag menar med tanke på att det var lill-lördag igår, och några var nog ut? Jag själv, är inte så pigg idag, dock var jag inte ut, utan jag har fått i mig barnbaciller.. :/ Så sitter hemma och snörvlar och hostar ist.. Men I'll be okey!

Har hittat en jacka som jag har blivit lite lätt kär i.. Tyckte inte om den från början, men den har verkligen växt i längden, så nu vill jag ha den.. Dock är jag juh arbetslös, så har inte råd med den.. men man kan juh alltid drömma, eller hur!


Lack, dunjacka från sexy by sweden.. *dregel*..
Sexybysweden - Sexy W dunjacka


p.s snart kommer dag 3 på "listan" ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0