Cause baby you're a firework/bird

Hahahah, min kära syster berättade nyss för mej att hon trodde att mina "möten" var att jag var gravid, haha! Kan juh säga att så är det INTE! Skulle inte säga det här på bloggen först, tyvärr! :p
Annars så ska jag vara barnvakt åt världens sötaste systerson från fredag kväll till lördag eftermiddag, så har fixat lite med det nu! :p får se vad vi hittar på då, kanske blir att åka lite pulka, rita lite eller kanske titta på pippi ;)
Hihi!

Hela min familj har tjatat ganska mkt om att jag gjort en sån förändring iochmed att jag inte gillade barn förut medans jag nu, älskar barn. Och vad kan jag säga, ja jag har mognat och insett att det är något speciellt med barn och att jag faktiskt vill ha barn. HUH! Trodde jag ALDRIG om mej själv då min moster var min förebild när jag var yngre men att jag blev "arg" på henne när hon sen skaffade barn.. Haha! Men saker och ting kan ändras väldigt fort..

Och nu har jag och johan även bokat biljetter till Narnia: Kung Caspian och skeppet gryningen, då den ÄNTLIGEN har kommit till Uppsala utan 3D och med engelskt tal :) Så den ska vi mysa till på fredag kväll, dock får jag varken äta popcorn, godis, dricka läsk eller något gott alls till bion *suck* får väl ta med mej lite hemgjord glass dvs Creme fraiche med krossade hallon ;)

Min kära syster och hennes sambo försöker lura med mej och Johan att gå ut och ta något att dricka på lördag kväll, eller aa Johan är inte så svårövertalad, så får se, är lite sugen, dock! :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0