Att känna sej oönskad är det värsta som finns

Att känna sej oönskad är verkligen något av det värsta som finns.. Att känna att ingen vill ha en.. Jag älskar min Johan mer än något annat, men just nu känns det ganska ensamt. Han ligger i sängen och sover av ruset, jag sitter i fåtöljen, spiknykter, klarvaken och bävar inför att gå och lägga mej. Vet att han kommer läsa det här imorgon och förmodligen bli lite ledsen, men det är så det är. Jag och Johan firar 1 år om 20 dagar men det känns mycket längre. Jag älskar honom något otroligt.

Pratade precis med Kaisu och Nathalie, Kaisu är hos henne i Sthlm för tillfället, saknar dem! Och jag saknar de ännu mer när de säger att de saknar mej. Men lite grejer är iaf planerade.
1, Jag och Kaisu ska göra en rolig grej den 29e. Jippie
2. Jag ska få följa med på en av Kaisus roliga låt oss säga grejer ;)
3 NATTA KOM TILL UPPSALA!!!

Har även tittat på en massa gamla bilder den här kvällen. Saknar vissa saker och människor, ni vet vilka ni är för åh vilka tider vi har haft!

Godnatt eller nåt!


Kommentarer
Natta

jag kommer så fort jag kan :D promise!!!

2011-01-17 @ 12:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0