110128

Godmorgon på er! Jag ligger i sängen och kollar på tv, ska snart gå och ducha och göra mig iordning. Möte med Eva klockan 14.00. Sen är det hem efter det, göra sej iordning, chilla lite. Sen ska jag faktiskt på tjejkväll hos Annica. Hoppas på att det blir roligt! Har inte träffat några av de sen studenten och resten väldigt sällan.

Och medans jag är på tjejkväll så är Johan med sina kompisar, så kommer inte ses förrän ikväll/inatt :(

Imorgon ska jag dock träffa Kaisu klockan 14.00, 15.00 ska vi på vårat träningspass, hihi :D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ta något att äta.. Dagens "lista" kommer upp lite senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0