110124

Tjillevippen på er! Sitter och väntar på ett OC avsnitt :) Har varit ner på stan en snabbis på ett litet hemligt mission, och nu sitter jag hemma hos johan igen, vi ska åka hem till mej ikväll, jag jobbar imorgon och på onsdag och behöver papper med mej, som såklart ligger hemma^^

Så jag sitter här och kollar runt på facebook, och jag fattar inte.. Nästan ALLA är juh gravida eller har precis fått barn.. Jag fattar inte, känner mej lite efter men men, roligt för de tycker jag! :)

Men nu ska jag förbereda lite inför veckan..

Måndag: Hemligt mission
Tisdag: Jobba på Fyrisvallens förskola 9-17
Onsdag: Jobba på Lillvretens förskola 8-16
Torsdag: Än så länge inget planerat
Fredag: Möte med coach. Kanske tjejkväll, får se hur det blir!
Lördag: Poledancing kurs med Kaisu, wiho! :)
Söndag: Inget planerat än så länge

Så blir en lite mer fartfylld vecka än vanligt. Och nästa helg så är det min och johans ett års dag och så ska vi gå på Raw turné på lördagen, som var johans julklapp av mej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0