110123

Hola! Sitter här och försöker föra över filer via mitt minneskort på telefonen, går väl sådär.. haha! Update: Det gick inte! Blir galen, sladden ligger hemma och behöver verkligen ny musik!!! Blir irriterad jag, som vanligt!!!!

Igår hade vi faktiskt en myskväll, även fast jag var skeptisk.. vi tittade på The town, nån som sett den? Handlar om ett par killar som är bankrånare. Med bla Ben Affleck. Johan tyckte den va jättebra, jag va inte lika förtjust..

Men nu ska Johan cykla vilket för mej innebär att jag ska sitta och tråka i ca 40 minuter, då han prompt ska titta på the pacific samtidigt, så inget Greek för mej.. Men jag gör allt för honom..

Imorgon ska jag iväg på lite hemlisar ;) Sen ska jag tillbaka till Vallskog och sen på tisdagmorgon så blir det att åka hem!

men har ni haft en bra helg annars då? Hoppas det! Nu ska jag lägga patians medans johan sitter och är osocial.....!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0