110120

Hej alla! Förlåt för att det har varit så dålig uppdatering, men har jobbat de senaste dagarna, och man blir faktiskt väldigt trött av att vara med barn hela dagarna, speciellt när det är vilan, då somnar man nästan själv.. Men det har faktiskt gått ganska bra, lite stolt över mej själv faktiskt :)

Men nu sitter jag här ensam i soffan, bara jag hemma, har precis varit nere i tvättstugqan och fixat.. Ska vika underkläder nu :) När jag satt och slötitta på tv innan så hittade jag en superbra serie på ni vet den nya kanalen tv11 :) och vet ni vad det var? Jo, det var Bachelor :D Wiho, tycker det programmet är så sjuukt pinsamt, kan bara inte sluta titta på det..

Men nu ska jag vika underkläder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0