110111

Hej! Hur har dagen varit? Min dag har varit väldigt lugn as usual.. Imorgon ska jag på ett möte som jag råka gå till i måndags ist ^^ Och sen efter det ska jag ut till Vallskog, tänkte sätta mej en stund på motionscykeln.. Shocking, I know! Men eftersom jag nu redan bantar så kan jag lika gärna träna lite också.. Är på dag 2 nu, och börjar redan bli lite jobbigt, saknar sockret och tänk vad gott det skulle vara med en macka, men jag SKA klara det här, så! :)

Nej, nu ska vi "lägga oss och mysa" vilket är kodord för Johan att säga "Nu vill jag sova" Hahha, men jag älskar honom mer än något annat <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0