110110

Godmorgon! Hur ser dagen ut idag då? Jag skulle egentligen vart på ett hemligt möte klockan 10 idag, men tji fick jag för jag gick dit som bestämt men då hade hon sagt fel till mej så jag ska dit på onsdag ist.. ^^ Men det gör inget tycker jag ändå!

Idag ser dagen ut att jag nog ska flytta över en massa bilder från min stationära dator till den här, fixa mina stackars naglar och senare blir det även att laga fetaostbiffar med sallad och tzatsiki och pasta till de som får äta det, för idag har min nya diet börjat ;)


Min nya frukost, äggröra ;) YUM!


Kommentarer
frida

nej de va filmjölk!;) mina naglar då?:( hahaha

2011-01-10 @ 20:45:55
URL: http://inallitsglory.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0